trött som bara den

hej alla underbara, jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men igår hade jag inte tid, hade myskväll med min fina vän emma. imorse hann jag inte heller, ställde klockan på kvart i 8, vaknade av larmet, somnade om och försov mig till tio i nio, 40 minuter innan vi skulle samlas på matchen, spelade med 97/98:orna idag, dom behövde hjälp, så jag och emma ställde upp. ikväll ska emma sova här, vi ska kolla på film och äta frukt med glass tror jag. kommer kanske inte hinna blogga imorn på morgonen, ska upp halv 7 för att spela match då med, men sånt är livet. nu tänkte jag sätta mig och göra design innan emma kommer. vi hörs ikväll eller imorn. kramar!
bjuder på en halvt muppad bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0